Meva Hotel
Halitpasa Caddesi 172 Sokak No:1, Merkez, Erzincan


Çok İyi 43 Değerlendirme
8.3






Check-in:
Saat 13:00 ve sonrası
Check-out:
En geç saat 12:00 ve öncesi
Tesis Açıklaması
Eviniz kadar sıcak bir ortamı siz değerli misafirlerimize sunmanın gururunu yaşıyoruz. Meva Hotel geniş bir lobiye sahiptir. Ayrıca kafeteryamız günün her saati hizmetinizdedir.
Tesis Lokasyon Bilgileri
Şehir merkezinde bulunan otelimiz alışveriş merkezlerine çok yakın bir alana konumlandırılmıştır. Topçu Tugayına 1 km,hava alanına 3 km mesafedeyiz.
Tesis Bilgileri
Eviniz kadar sıcak bir ortamı siz değerli misafirlerimize sunmanın gururunu yaşıyoruz. Meva Hotel geniş bir lobiye sahiptir. Ayrıca kafeteryamız günün her saati hizmetinizdedir.
Tesis Özellikleri
Yiyecek & İçecek
Cafe Bar
Bar
Kafeterya
Lobby Bar
Restoran
Ortak Alanlar
Teras
Tv odası
Asansör
Toplantı odası
Dinlenme salonu
Odalar
Aile odaları
Düğün Suiti
Sigara içilmeyen odalar
Çocuk
Çocuk karyolası
Bebek
Restoranda bebek sandalyesi
Resepsiyon Hizmetleri
24 saat açık resepsiyon
Emanet kasası
Bagaj muhafazası
Gazeteler
Çalışma Alanları
Faks/fotokopi
Scanner
Temizlik Hizmetleri
Ayakkabı boyama
Kuru temizleme
Ütü hizmeti
Diğer
Isıtma
jeneratör
Klima
Konuk Yorumları
***** *****
Temmuz 2024
Odalar da biraz daha temizliğe ve bakıma ihtiyaç var genel olarak güzel bi konaklama deneyimi oldu benim için teşekkürler
can b***
Mart 2024
Personel çok ilgiliydi. Otelin konumu güzel. Kahvaltı çeşitliydi. Son gün erken çıkacağımız için geceden sandviç hazırlayıp verdiler. Sağolsunlar.
Hayati N***
Ekim 2023
Temizlik ve personel açısından iyi sayılır.
Otelin restaurant Cafe olarak işlettiği kat, otele dinlenmek ve uyumak için gelindiği unutulacak dizayn edilmiş. Aşırı gürültüden gece geç saatlere kadar uyuyamadık. Futbol maçı seyrediliyordu.
yusuf a***
Haziran 2023
Konumu iyi
Oda kokuyordu ve temiz değildi.
İbrahim Ö***
Haziran 2023
Bır gece otelde konakladık otel tam anlamıyla tertemızdı. Hızmet alaka cok guzeldı herkese tavsıye ederım
Tezer Türkay G***
Mayıs 2023
Temizlik fena değildi, konum olarak bence harika bir seçim, kahvaltısı gayet başarılıydı.
Eski halinden eser yok, tesisisin ve arızalı cihazların idamesinde aksamalar başlamış. Personel miktarında ve kalitesinde de gördüğüm kadarıyla geriye gidiş var.







