Hotel La Bella Alasehir
Yeni Mahalle Suleyman Demirel Bulvari No 376, Alaşehir, Manisa


Çok İyi 22 Değerlendirme
8.7






Check-in:
Saat 14:00 ve sonrası
Check-out:
En geç saat 12:00 ve öncesi
Tesis Açıklaması
Tüm odalarında; minibar, kablosuz internet ve kasa gibi imkanların sunulduğu tesisin, leziz tatlar sunan restoranı, donanımlı toplantı salonu, otoparkı ve kuru temizleme hizmeti gibi olanakları bulunuyor. Labella Hotel Alaşehir, hem iş hem de turistik amaçlı konaklamalara hitap ediyor.
Tesis Lokasyon Bilgileri
Ulaşıma elverişli konumuyla konforlu bir konaklama imkanı sunan Labella Hotel Alaşehir, Manisa’da hizmet veriyor.
Tesis Bilgileri
Tüm odalarında; minibar, kablosuz internet ve kasa gibi imkanların sunulduğu tesisin, leziz tatlar sunan restoranı, donanımlı toplantı salonu, otoparkı ve kuru temizleme hizmeti gibi olanakları bulunuyor. Labella Hotel Alaşehir, hem iş hem de turistik amaçlı konaklamalara hitap ediyor.
Konuk Yorumları
Deniz D***
Temmuz 2023
Düzgün bir otel, temiz, kahvaltısı bol çeşitli ve doyurucu.
Rembert A***
Haziran 2023
Das beste Frühstück meines Türkeiurlaubs. Sehr freundliches Personal, Zimmer und Bad waren sauber.
Neslihan Y***
Nisan 2023
Gayet temiz ve rahat odalar, ilgili ve çok nazik personel, Lezettli ve seçenekleri bol bir kahvaltı. Tekrar kalınabilir.
cengiz g***
Mart 2023
Odaların tasarımı estetikti ve beklediğimizden büyüktü. Temizlik konusunda hiç bir sıkıntı yoktu. Çalışanlar çok samimiydi Kahvaltı süperdi! 5 yıldızlı otelde bile böyle kahvaltı çeşidi görmemiştim.
Sadece ufak tefek tamir gerektiren iki şey vardı, banyo fanı ve balkon kapısı kilidi. Onları da çalışan hemen not etti.
Cansu Y***
Temmuz 2021
Otel genel olarak gayet güzeldi, çalışanlar gayet ilgiliydi sadece kalhvaltı bölümünde servis yapan personellerin kaba tavırlarından rahatsız oldum. Bu durumu da yetkili kişiyle görüştüğümde hemen çözdü. Güzel bir konaklamaydı tekrar gideceğim bir otel. Teşekkürler
Cansu Y***
Temmuz 2021
Otel genel olarak iyiydi özellikle resepsiyondaki çalışanlar gayet ilgili ve çözüm odaklıydılar. Kahvaltı çok çeşitli ve lezzetliydi. Sadece restoran kısmında servis bölümündeki personellerin kaba tavırlarından hoşlanmadım ki bunu da yine resepsiyonda çalışan güleryüzlü beyefendi hemen çözdü. Bu otele yeniden giderim memnun kaldım tavsiye ederim







